Serwis
Serwis urządzeń AFRISO
W trosce o zapewnienie wysokiej dokładności pomiarów, jakości usług oraz komfortu użytkowania naszych przyrządów pomiarowych, zapraszamy do skorzystania z autoryzowanego serwisu urządzeń BlueLine.
Serwis gwarantuje najwyższą jakość obsługi sprzętu BlueLine. Specjaliści szkoleni są w centrum serwisowym w Niemczech.
Korzystając z usług serwisu, użytkownik będzie pewien, że jego analizator spalin będzie mierzył emisję z należytą, wymaganą przepisami dokładnością.
Okresowe kalibracje analizatorów spalin wykonujemy na specjalnym stanowisku kontrolnym, używając oprogramowania producenta i certyfikowanych gazów wzorcowych firmy Linde Gaz.
Jak dostarczyć urządzenie do serwisu AFRISO?
- W przypadku okresowej kalibracji, przeglądu lub usunięcia usterki wypełnij Zgłoszenie Serwisowe Online (dostępne TUTAJ).
- Wybierz sposób wysyłki sprzętu:
a) Wysyłka na własny koszt na adres:
AFRISO Sp. z o.o. SERWIS
Szałsza, ul. Kościelna 7
42-677 Czekanów
tel.: 32 330 33 60
b) Bezpłatne zamówienie kuriera z listem przewozowym – w ciągu 2 dni odbiera urządzenie i dostarcza do serwisu.
c) Bezpłatnie dostarczenie za pośrednictwem paczkomatu InPost. - Pamiętaj, żeby odpowiednio zabezpieczyć i zapakować urządzenie do transportu. Prosimy, żeby sprzęt był też czysty i naładowany.
- Na podstawie wypełnionego Zlecenia Serwisowego wykonujemy przewidziane czynności serwisowe. Przypominamy – dodaj wydrukowane Zlecenie Serwisowe do przesyłki.
Co dzieje się z moim urządzeniem po dostarczeniu do serwisu AFRISO?
Działamy na danych z wypełnionego Zlecenia Serwisowego – sprawdzamy sprzęt i wyceniamy usługę. Sugerowany koszt przedstawiamy na etapie wypełniania formularza zgłoszeniowego, tam możesz go wstępnie zaakceptować.
Jeśli ostateczny koszt nie przekracza sugerowanych kosztów, znacznie przyśpieszy to procedurę serwisową. W innym wypadku przedstawiamy ostateczny koszt – telefonicznie lub mailowo na wskazany w Zleceniu adres. Po akceptacji kosztów wykonujemy czynności serwisowe. W razie braku akceptacji kosztów naprawy, klient może być obciążony kosztami ekspertyzy.
Jak długo urządzenie będzie serwisowane?
Przeglądy, naprawy i kalibracje wykonujemy natychmiast po akceptacji kosztów. Staramy się, żeby urządzenie w serwisie nie było dłużej niż 3 dni robocze. Jeżeli naprawa potrwa dłużej, jest możliwość odpłatnego wypożyczenia analizatora zastępczego na czas naprawy.
Jeśli sprawa jest pilna, można skorzystać z dodatkowej usługi Szybki Serwis – urządzenie odsyłamy najpóźniej na drugi dzień od daty przyjęcia do serwisu korzystając z priorytetowych przesyłek kurierskich.
W jaki sposób otrzymam urządzenie po wykonaniu usługi serwisowej?
Po serwisie urządzenie odsyłamy na dwa sposoby (w zależności od wybranej opcji przy zgłaszaniu urządzenia do serwisu):
- Kurierem GLS na adres wskazany w Zleceniu razem z Protokołem naprawy/kalibracji.
- Do paczkomatu InPost wskazanego w Zleceniu razem z Protokołem naprawy/kalibracji.
Ile mam gwarancji po wykonanej usłudze serwisowej?
Udzielamy 12 miesięcznej gwarancji zarówno na wykonane usługi serwisowe jak i na wymienione części zamienne.
Gwarancja na wymienione części obejmuje jednak tylko wady fabryczne i nie dotyczy naturalnego zużycia elementów eksploatacyjnych wynikającego z intensywnego użytkowania przyrządu pomiarowego.